مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-13اقتصادي

اشتغال خالص ایجادی کشور در سالجاری  907 هزار نفر بوده است


معاون وزیر کار با بیان اینکه براساس مرکز آمار ایران، اشتغال خالص ایجادی کشور در سالجاری  907 هزار نفر بوده است، گفت: نرخ بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی 1.

- ایسنا/لرستان معاون وزیر کار با بیان اینکه براساس مرکز آمار ایران، اشتغال خالص ایجادی کشور در سالجاری  907 هزار نفر بوده است، گفت: نرخ بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی 1.

2 درصد، زنان 1.

8 درصد و اشتغال ناقص یک درصد کاهش یافته و بیکاری روستایی نیز به پنج درصد رسیده است.

محمود کریمی بیرانوند 22 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دغدغه دارد در استان های کمتر توسعه یافته، اقدامات خاص انجام شود.

وی با بیان اینکه براین اساس وزیر دستور بررسی و پیگیری دغدغه های استان را صادر کرده که با همه دستگاه های ذیل وزارت، جلسات خوبی برگزار کنیم و همه پای کار باشند تا بسته پیشنهادی را به وزارت ارائه دهیم، افزود: هدف گذاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه رصد برای اشتغال امسال یک میلیون و 88 نفر بود که تاکنون 85 درصد آن ( 920 هزار نفر) تحقق یافته و سهم لرستان از این تعداد 29 هزار و 544 نفر بود و تاکنون 21 هزار و 336 نفر عملیاتی شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که آخرین نرخ بیکاری اعلام شده در کشور مربوط به تابستان 1402 است که بر اساس اعلام مرکز آمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال خالص ایجادی کشور در سالجاری  907 هزار نفر بوده است

اشتغال خالص ایجادی کشور در سالجاری  907 هزار نفر بوده است